V tejto časti našej webstránky uverejňujeme názory našich zákazníkov na produkty CROSCO, našu prácu resp. na našu webstránku.

Váš názor si úprimne ceníme a bude tu zverejnený.

Názory zasielajte prosím na nasu e-mailovu adresu unimoto@unimoto.sk , následne budú bezodkladne prekopirované sem bezo zmeny.

Veríme v elementárnu slušnosť prispievateľov, napriek tomu budeme nútení príspevky ktoré zjavne “vybočujú” bezodkladne zmazať, resp. nezverejniť.

 

 

23 odpovedí na “VAŠE NÁZORY”

  1. Miroslav G. píše:

    So suhlasom pana Miroslava G. zverejnujeme jeho nazor zaslany e-mailom:

    Dochádzam do zamestnania asi 5. km autom. Rozmýšľal som ako si cestu do práce zjednodušiť, spríjemniť a aj ušetriť. Mám bicykel, ale nespĺňal všetko spomínané. Začal som uvažovať a zbierať informácie o elektro-bicykloch. A pri tom som narazil na stránky unimoto@unimoto.sk, CROSCO SLOVENSKO. Okamžite ma kolobežky zaujali a už som vedel, že som našiel, čo som potreboval. Mal som šťastie, že jedna moto-kolobežka benzínová bola na predaj. Pri kúpe u pána Pyšného som dostal kompletné rady ako sa o kolobežku starať, ošetrovať, možnosti vylepšenia, prispôsobenia vzhľadu, úprav a hlavne super prístup človeka, ktorý sa tomu rozumie, vie poradiť a dokáže pomôcť. Moju Croscu som kúpil priamo od predajcu p. Pyšného. Ako som si ju doviezol domov a začal používať stala sa zaujímavým objektom v mojom okolí, pretože je predsa len výnimočná vzhľadom a aj využitím. Manželka bola veľmi zvedavá, čo som to vymyslel a kúpil, ale po skúšobnej jazde bola nadšená a dostal som strach, že na nej do práce bude jazdiť ona. Našťastie má o niekoľko násobne kilometrov do práce viac.
    Popri bicykloch na cestách pekná zmena. Podľa rád a doporučení som si ju aj vylepšil o nosič a kufrík. Ku koncu októbra som ju zazimoval, aby som mohol na jar znovu vyštartovať na cestu. Vďaka predajcovi p. Pyšného mám nielen čo som hľadal na premiestňovanie, ale aj technické zázemie pretože vie poradiť na mieru, ako predajca vykonáva aj servis a úpravy podľa želania. Takže môžem vrelo doporučiť férového predajcu a spoľahlivú Croscu.

  2. Tomas P píše:

    Rad bych se podelil s moji zkusenosti s CROSCO , unimoto.sk a panem Pysnym. Po shlednuti nekolika videorecenzi jsem se rozhodl pro koupi Crosco pro meho “svokra” , ktery zije v horach na Slovensku. Zije v male osade, odkud to ma do nejblizsiho obchodu cca 2 km po prudkem kopci. S timto problemem jsem se podelil s panem Pysnym a zacala velmi vstricna a prijemna komunikace, ktera vyustila v to, ze pam Pysny nam poradil, jaky model a v jake vybave bychom meli zakoupit. Vse pripravil a po bankovnim prevodu ihned odeslal svokrovi. Dale pak byl opakovave velmi ochotne k dispozici pro rady k spravnemu vyuzivani Crosca. Pana Pysneho a unimoto.sk mohu rozhodne jen a jen doporucit. Kez by takto fungovali vsichni obchodnici.
    Krome toho bych rad ohodnotil i samotnou kolobezku. Svokor ma 185cm a pres 90kg, pokud si nalozi v obchode plny nakup do batohu (na delsi obdobi), pak ma pres 100 kg. V teto konstelaci ho Crosco doveze do skutecne prudkeho kopce nijak zavratnou, ale presto plne vyhovujici rychlosti (cca 15-20km). Svokor by si sice pral i vetsi rychlost (drive se rad projel autem svizne), nicmene je naprosto spokojen a hlavne – Crosco ho zbavila zavislosti na nedostatecnem autobusovem spojeni a ochote sousedu. Takze krome p. Pysneho muzu doporucit i koupi samotne kolobezky.

    • Pepo píše:

      Dakujem pekne za uprimny nazor/prispevok. Na ferovosti, serioznosti a ustetovosti sme “postaveni”, preto keby cokolvek neváhajte ma kontaktovat. Vdaka

  3. Miloš Dujčík píše:

    Prve Crosco som si nechal doviezt z Ciech, ked sa este u nas nepredavalo. Po case som zaregistroval, ze sa kolobezka predava aj na Slovensku a p. Pyšný velmi ochotne pomoze so servisom a ND. Zoservisoval mi velmi kvalitne stroj , informoval ma o novinkach a technických vylepseniach a neodolal som a kupil som si novsi model 2015. Som velmi spokojny, je to take jednoduche a spolahlive priblizovadlo, mne osobne pomaha pri venceni narocneho psa .Ked sa mi nechce chodit s nim peso, berieme Crosco. Pes ten stroj miluje, pekne bez voditka si sam diktuje tempo. Jazdim 40 rokov, okrem iných strojov som mal rozne motorky, vzdy bolo treba sledovat poistky,baterky,zlozito prepravovat do servisu v pripade vaznejsej poruchy, atd. Crosco dam do kufra auta a odveziem do servisu. Ocenujem mimoriadnu ochotu p. Pysneho, Crosco pozna naozaj dokonale a ochotne vysvetli, ako ktora cast funguje, v kde moze vzniknut problem. Taktiez www starnka je spracovana vynimocne – zrozumitelne, prehladne a detailne.
    Vrelo doporucujem tento stroj, poskytne vela zabavy a radosti.

    Miloš Dujčík

  4. Zora píše:

    Pozdravujem vsetkych croskarov. Ako zena tiez musim pridat svoj nazor. na CROSCO. Osobne som sa trochu bala ked mi manzel doniesoll kolobezku ako darcek k Vianociam – co ja uboha s takymto strojom budem robit :-). Po par krátkych jazdach sme sa tak skamaratili ze uz ine presuvatko nechcem ani vidiet. Pohodlne nastupovanie, jazdenie a (po par tréningových pokusoch) aj startovanie. Uz sa tesim na jar kedy to spolu pekne rozbalime :-)… Ale vazne – mozem vrele doporucit kazdemu kto hlada ekologicke, pohodlne, PEKNE, ale hlavne ekonomicke vozitko na jazdu do prace ale aj na volny cas. Vdaka aj predajcovi za ferovy a korektny pristup. Drzim palce! Zora

  5. Gogole píše:

    Tak už som sa stal aj ja Croscarom .
    Je to úžasné premiestnovadlo ktoré nahradilo moje nohy. Po zábehu som ho vyskúšal aj na dlhšiu jazdu Bratislava – Rakúsko okolo jazera Neusiedler a späť. Bol to skvelí zážitok a rakúski cyklisti sa nestačili čudovať, lebo take súper čudo este nevideli. Na tu diaľku som tankoval len raz tak spotreba bola 1,2l na 100 km. Jediná nevýhoda pre mňa bola tvrdá zadná náprava , lebo mám boľavu chrbticu. No už som to vyriešil odperovanym sedadlom.
    Po zabehovej jazde som dal kolobezku skontrolovať predajne. Bolo to bezplatne a prekvapila ma ochota predajcu . Odporúčam všetkým milovníkom jazdy čo nevladzu bicyklovat a majú radi voľnú jazdu. V košiku so meno jazdí aj môj psík .

  6. Vladislav Ďuriš píše:

    Môj starý dobrý moped manet Korádo kúpený v r. 1993 odišiel na výsluhový dôchodok. Nuž a do služby trebalo povolať niekoho mladšieho. Pred 2 rokmi som zaznamenal v médiách prezentáciu kolobežky CROSCO. Pretože sa jednalo o český výrobok, javila sa mi voľba ako vhodná alternatíva. Nemal som možnosť vyskúšať ju, tak nastala Shakespearovská otázka: „kúpiť či nekúpiť?“ Po tel. kontakte s Ing. Pyšným sa váhy preklopili k „kúpiť.“ V piatok 9.10.2015 mala doraziť objednávka. Bude to čierny piatok? (Naši futbalisti vtedy prehrali s Bielorusmi 0:1). Kupoval som predsa mačku vo vreci. Rozbalená „mačka“ si ma okamžite podmanila. Kolobežka sa prezentovala vysokou úrovňou spracovania. Jej dizajnová kreácia je naživo oveľa podmanivejšia ako fotografická. Avšak fotogenické väčšinou nie je aj dobré.
    Víkendová testovacia jazda.
    Je chladno, asi 7°C. Nemám „priaznivé“ skúsenosti s chladnými štartmi. Načapovanie paliva, pumpovanie, sýtič, potiahnutie štartérom a „mačka“ si spokojne pradie. Asi 30min som predzábehaval stroj „na stojáka“ jemným pridávaním plynu. Crosco má pridanú hodnotu vtom, že je možné s ňou jazdiť po cyklocestičkách. Z etických dôvodov by som cyklistom a korčuliarom nezanechával pachovú stopu, avšak 4T motor v porovnaní s 2T motorom je takmer „nevyčuchateľný“. Takže testovacia jazda smerovala na cyklocestu okolo Váhu pri Žiline. Zo začiatku som mal temné predtuchy, či CROSCO nebude vhodný len na nákupy do blízkeho obchodu. Výkon motora v spojení s variátorom je nadmieru postačujúci. Po testovacej jazde 25km okolo Váhu môžem potvrdiť, že je to plnohodnotný prepravný stroj vhodný na desiatky km. Medzi hlavný bonus kolobežky sa radí jej hmotnosť 26kg, čo ju radí medzi štíhle dámy. Ďalší bonus je pohodlné nastupovanie, žiadne preskakovanie rúry ako u mopedov a najmä vynikajúce štartovanie. Crosco je plnohodnotný odľahčený skúter.
    Prvotný pocit v spojení s férovosťou a starostlivosťou predajcu môžem hodnotiť ako Maximálna spokojnosť.

  7. Boris Rybovič píše:

    Ja som si kolobezku kupil len teraz ale zatial je vysoka spokojnost vykonu aj dyzajnu. A co sa tyka pristupu ku zakaznikom tak som nadmieru spokojny. Naozaj sa to neda porovnat z bicyklom a ten hluk sa da tiez prezit. Takze som spokojny maximalne a dufam ze nas bude coraz viac. Prajem vela stastnych kylometrov vsetkym.

  8. Jara Mac Gyver píše:

    Zdravím všechny lidičky kterým se crosco líbí ale ještě nejsou úplně rozhodlí.posílám vám odkaz na mé stránky (http://croscotuning.webnode.cz/),kde se můžete podívat co se dá na croscu všechno za pár hodin udělat.A co se týká jízdních vlastností tak sou super v jakémkoliv terénu (tam kde motor nemůže vaše nožka pomůže – prostě nezmar) po ujetí 850KM pouze doplnuju palivo a po 300km měním olej,,,,co dodat Běžte do toho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A hodně štastných KM .Jara Mac Gyver

  9. Kacerny píše:

    Ahojte lidičky. Crosco je super stroj všem doporučuji jezdím na něm až 60km za den na krásné projížďky. Jede skvěle i v kopcovitém terénu. Cyklistům jen mávám a ukazuji záda.Opravdu kdo uvažuje o koupi neváhejte je super.

  10. Velmi spokojný s motokolobežkou Crosco i ked mám 72 rokov otestoval som si Váš výrobok
    na ceste ide stabilne 25 km,v terene v lesných cestach ide 45 km,skúšal som aj krajnú rýchlosť ta bola až 50 km,na rovnej polnej ceste krátkodobo aby som nepoškodil motor ktorý je OHC,stabilna rýchlosť sa mi pozdáva 35 km,spotreba ako je uvedená.Na verejných komunikáciach musi sa dodržovať 25 km,je vhodna na krátke cesty,ale dá sa ísť aj dlhšie trasy.Idealny benzin je Schel 100 oktanovy,ale nie su problemi ani 95 oktanovy benzin ,ale tu treba myslieť na spolahlivosť motora pri dlhodobom poživaní. Je to podarený výrobok trochu pripominajúci Babetu ale ta mala väčši motor a vyžadovala technický preukaz a vodičský preukaz a zákone poistenie,mne sa už horšie chodí a preto pokladam za neodmyselneho pomocníka a som povďačný predajcovi že s niečim takým prišiel na trh.

    • Peter Pyšný píše:

      Ďakujeme pan Jakubovský za Váš názor a prajeme kopec šťastných kilometrov. Váš “unimoto team” 🙂

  11. Karol píše:

    dobry den. chcem sa opytat ako sa kolobezka javi co sa tyka vykonu v kopcoch, ci vladze. takisto ma zaujima ci je vhodna aj na dlhsie trasy. chcrm na nej chodit do prace cca 15km denne. dakujem. karol

    • Peter Pyšný píše:

      Zdravim Vas. V prvom rade si treba uvdomit ze CROSCO Xco je kolobezka s pomocnym motorcekom.Netreba s to zamienat so slovom motorka a tak treba na to aj pozerat. CROSCO Xco Vas dvezie spolahlivo vsade, aj v kopcovitom profile vozovky a aj v “miernom” terene”, avsak ma svoje vykonnostne limity (1kW motor) a preto nie je vhodne od nej ocakavat vykony motorky, a uz vobec nie crosovej. Co sa tyka dlzky tras na denne jazdenie tak tam nie su obmedzenia ale, opakujem, nie je to motorka – preto je aj CROSCO legislativne zaradene tam kde je a tomu zodpovedaju aj ostatne parametre a cena. Je dobre CROSCO Xco vnimat ako sikovneho pomocnika hlavne na kratsie trasy, na nakupy, na relax, na dovolenky… – proste na vsetky tie aktivity kde ste doteraz pouzivali bicykel, Babetu alebo chodili MHD ci pesi. V tychto pripadoch ho ocenite nadmieru. Dakujeme za dotaz/nazor.

    • Peter Pyšný píše:

      Pre zaujimavost posielam link na pozicovnu CROSCO v Krkonosiach (CR) – to ukazuje na realne schopnosti v kopcovitom terene. Posudte sami https://www.facebook.com/photo.php?fbid=587462847965885&set=a.389948394383999.91555.389939941051511&type=1&theater

  12. Valenta Ivan píše:

    Ďakujem za podrobné vysvetlenie môjho dotazu .

  13. Peter Pyšný píše:

    Dobry den prajem. Dakujeme za Vas nazor – velmi si ho cenime. Zacnem od druhej temy.
    Co a tyka mierne zvyseneho hluku z prevodovky (variatora) tak ten kus ktory mate je zo “starej” modelovej rady pre rok 2012. V tej novej pre rok 2013 z ktorej uz budu vsetky kusy urcene pre SR (dodavky od juna 2013) uz je problem odstraneny zmenou ozubeni v ramci variatora. Co sa tyka stitku na kolobezke tak ide o oznacenie (nalepku) urcenu pre CZ trh – Vas kus je z CZ serie. Na slovensku budeme danu problematiku riesit bud prestitkovanim na SK legislativu (zmena nalepky) alebo akymsi “preukazom motorovej kolobezky” vo formate kreditnej karty – v oboch pripadoch pojde o stitok s masledovnym textom:

    ************************************************************************************************************
    PREUKAZ MOTOKOLOBEŽKY CROSCO Xco

    Základná technická špecifikácia CROSCO Xco:
    – objem motora 35cm3
    – výkon motora max. 1 kW
    – max. konštrukčná rýchlosť 25 km/h

    Motokolobežka CROSCO Xco je v zmysle platnej legislatívy SR (Zákon 725/2004 Z.z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách) motorové vozidlo kategórie V, ktoré nepodlieha schvaľovaniu, nepotrebuje TP (osvedčenie o evidencii vozidla), ŠPZ, TK a EK a nepotrebuje povinné zmluvné poistenie (PzP).

    Pri jazde na motokolobežke CROSCO Xco nie je v zmysle platnej legislatívy SR (Zákon 8.2009 Z.z. o cestnej premávke) potrebné aby bol užívateľ/vodič držiteľom vodičského oprávnenia (VP). Podľa tohto zákona (§ 75) platí, že „do skupiny motorových vozidiel AM (najnižšia kategória VP) patria dvojkolesové motorové vozidlá alebo trojkolesové motorové vozidlá s najväčšou konštrukčnou rýchlosťou 25 až 45 km.h-1.

    Pri jazde na motokolobežke CROSCO Xco je vodič povinný dodržiavať predpisy a pravidlá cestnej premávky ako pri jazde na bicykli/kolobežke s pomocným motorčekom.

    **********************************************************************************************************

    Suhlasime s nazorom ze chvilku potrva kym si prislusnici PZ zvyknu na CROSCO Xco na cestach. Kedze sa jedna o uplny unikat neporovnatelny s nicim znamym je predpoklad ze nas/vas budu castejsie zastavovat ale to skor zo zvedavosti ako s umyslom ukladat pokuty :-). Legislativne je produkt CROSCO Xco “cisty” a pri dodrzani pravidiel cestnej premavky uvedenych vo vyhlaske (a podmienok na nasej stranky /rychlost…/ je na nom jazdit po verejnych komunikaciach plne legalne.

    Verim ze som odpovedal dostatocne. V opacnom pripade ma prosim kontaktujte
    dakujeme
    Peter Pyšný – UNIMOTO

  14. Valenta Ivan píše:

    Chcelo by to vymyslieť pre SK verziu v slovenskom jazyku nalepku na predny ram v zneni vyhlašky cestneho zakona 464/2009Z.z aby neboli pochybnosti že ide o kolobežku +pridavny motor. Mam tuto kolobežku kratko,viem o čom piťem zo skusenosti. Zatial spokojnost motoricky a prevedenie 100%,ale dost velka hlučnosť prevodovky(variatora). Valenta